Afgelopen weekend ging ik naar Antwerpen en daar zijn nu eenmaal enkele winkeltjes waar ik sowieso niet anders kan dan even te passeren. Ladurée en Acne Studios zijn daar al enkele van, maar de winkel waar ik het langst kan vertoeven in Antwerpen is toch wel Parfuma. De reden is heel erg simpel, al die mooie niche geuren die ze daar hebben, wauw! 

En jullie kunnen het al raden, natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. 
Deze stond al zo enorm lang op mijn wishlist en ik ben dol gelukkig dat ik me eindelijk eigenares van een Juliette has a gun 'Not a perfume' mag noemen. 
Ik leerde Juliette has a gun 'Not a perfume' kennen in Milaan bij Excelsior. Ik probeerde er wat van op mijn jas en was meteen verkocht voor de geur, wat het allemaal nog veel beter maakte was dat ik er een week later nog steeds van kon genieten op mijn jas, sindsdien stond het heel erg hoog op mijn wishlist. 

Wat Juliette has a gun 'Not a perfume' zo speciaal maakt is dat Romano Ricci ( creator van deze geur ) alles behalve de parfumerie-regels volgt, deze geur bevat namelijk maar één ingredient.
Het ingredient wat de hoofdrol speelt in 'Not a perfume' is Ambrox
Ambrox werd ontworpen in de jaren 50 door het parfumhuis Firmenich ter vervanging van de grijze amber, omdat die vaak te duur was in gebruik. Ambrox wordt in het algemeen erg vaak gebruik in de basisnoot van parfums. Bij Juliette has a gun 'Not a perfume' krijgt Ambrox dus een andere verklaring en is het het enige ingredient. 

Ikzelf zou Juliette has a gun 'Not a perfume' omschrijven als een zeer verslavende, gedurfde, frisse geur. De verpakking vind ik simpel maar toch erg mooi door het strikje rond het doosje.

Juliette has a gun 'Not a perfume' heeft een prijskaartje van 75euro voor de 50ml en voor de grote flacon van 100ml zit het prijskaartje op 98euro.- verkrijgbaar bij Parfuma, ook via de webshop. 
StephyDuck
15/1/2014 07:28:19 am

Hey I've nominated you for the Liebster Award :) check out my post. Love S xoxo

Reply
16/1/2014 09:17:17 am

Babe! I adore your blog soo much!! I'm your newest follower on Bloglovin' :-).. Hope you can follow back!

Love,

Noor
http://queenofjetlags.com

Reply



Leave a Reply.