Help! De make-up lentecollecties zijn weer in het land en dan moet ik mezelf altijd bedwingen om niet gewoon alles te gaan kopen. Eén ding mocht er toch al aan geloven, deze ongelofelijk schattige nagellak van Dior genaamd 'Porcelaine'. 
Deze sky blauwe nagellak is perfect bij een mooie zongebruinde huid in de zomer. Wel jammer dat ik het momenteel nog niet kan gebruiken met mijn wit huidje, maar ik wacht met plezier tot de zon uitkomt! Sky blue is trouwens een kleur die je deze lente en zomer vaak gaat tegen komen, veel fashion brands gebruikte het in hun s/s collectie ( vandaar dat ik deze nagellak echt niet kon laten liggen! ) 
Deze limited edition heeft net gelijk de andere Dior nagellakken een dikker borsteltje waardoor het erg makkelijk aanbrengt. Bij een lichte kleur is het altijd wat moeilijker om de perfecte dekking te bekomen. 'Porcelaine' is een nagellak waar je even de tijd voor moet nemen om je nagels te lakken en dan lukt het perfect in 2 lagen. ( als je het snel wilt doen, is het echter een veel moeilijkere opdracht ). En als we dan toch de tijd nemen om onze nagels te doen, verkies ikzelf om de gel topcoat van Dior erover te zetten. Dan ben je zeker van de houdbaarheid en een super mooie glans! 

Dior Vernis N°204 Porcelaine verkrijgbaar vanaf 22,50 euro, het is een limited edition dus snel zijn is de boodschap. 



Leave a Reply.