Als je Sara zegt, zeg je rode lippen. Als je rode lippen zegt, zeg je Sara Dus vandaag is het tijd om met jullie één van mijn grootste liefdes te delen. Eentje die me trouwens nog nooit teleurgesteld heeft 'Chanel Rouge Allure Velvet N°38 La Fascinante'. 
Gelijk de naam het al zegt komt dit pareltje uit de matte lipstick collectie van Chanel.
Om mat te zijn is deze lippenstift heel erg comfortabel. Ik ga niet beweren dat hij niet droger aanvoelt dan een gewone lippenstift, maar in tegenstelling tot andere matte lippenstiften is deze zeker één van de meest comfortabele die ik tot nu toe heb gevonden. Verder is de langdurigheid van deze rode kleur ook super. Ik kan deze lippenstift wel 6 tot 8 uur ophouden zonder bij te werken. 
La Fascinante is een rode kleur die erg veel blauw pigment bevat ( vandaar mijn grote liefde ). Het is dus perfect voor huidjes met een koele ondertoon. Een kleine tip voor degene die niet weten wat voor een ondertoon ze hebben, als je aders op je pols blauw gekleurd zijn heb je een koele ondertoon. Als je aders groen zijn spreken we van een warme ondertoon, dan kun je ook beter voor een rode lipstick met wat oranje pigment gaan inplaats van met blauw pigment. 
Chanel zou Chanel niet zijn als ze deze lippenstiften niet in een strakke luxueuze verpakking zouden zetten. De lippenstift zit in een zwarte huls met gouden dop en is voorzien van een kliksysteem, even op het gouden dopje duwen en daar is je lippenstift! 

Deze beauty is verkrijgbaar in de parfumerie met een prijskaartje van 30 euro. 
30/1/2014 11:19:50 pm

Ziet er echt een mooie kleur uit! Ik heb nu ook een rode van Chanel maar ik denk dat de kleur iets te licht voor mij is.

x Karen
http://dressinginlabels.blogspot.com

Reply
2/2/2014 08:10:57 am

mooie lipstick! X

Reply
18/2/2014 02:45:42 am

Haha, ik kan ook niet zonder rode lippenstift ;) Deze is mooi!!

Reply



Leave a Reply.